Biznesowe wyposażenie pokoi – zobacz co musi zawierać
Wyjazdy służbowe na konferencje i szkolenia zazwyczaj oznaczają konieczność pracy w hotelach i pensjonatach. Przy wyborze miejsca noclegu liczy się zatem nie tylko jego lokalizacja, ale także odpowiednie wyposażenie, które pozwoli na swobodne wykonywanie obowiązków zawodowych. W apartamentach i pokojach do wynajęcia musi się znaleźć zarówno komfortowe miejsce do wypoczynku, jak i do pracy. Jakich mebli i innych udogodnień nie może w nich zabraknąć? Sprawdzamy, co zawiera standardowe wyposażenie pokoi o charakterze biznesowym.
Co musi się znaleźć w pokoju biznesowym?
Podstawą dobrego hotelu biznesowego, który oferuje noclegi pracownicze wraz z możliwością organizacji szkoleń i konferencji, są odpowiednio wyposażane sale konferencyjne. Rzutnik, komputer, tablice flipchart oraz wygodne krzesła i stoły to standard, którego nie może zabraknąć. Nie mniej ważne jest jednak wyposażenie pokoi dla pracowników. Co musi się w nich znaleźć? Pokój biznesowy powinien być podzielony na strefy – wypoczynkową oraz tę, przeznaczoną do pracy. Część wypoczynkowa zwykle w zasadzie niczym nie różni się od standardowego wyposażenia pokoju turystycznego. Musi się w niej znaleźć wygodne łóżko, stolik nocny oraz szafka lub komoda na ubrania. Dobrze, gdy w pomieszczeniu znajdzie się też miejsce dla stolika kawowego i sofy lub wygodnych foteli.
Atutem każdego pokoju jest telewizor, który zapewni dawkę rozrywki w wolnym czasie. W części przeznaczonej do pracy musi się znaleźć za to szerokie biurko, na którym zmieści się laptop. Biurko powinno być ustawione w dobrze doświetlonym miejscu. Najlepiej, jeśli znajduje się przy oknie, które w każdej chwili można otworzyć. Ważne jest jednak to, by okno było wyposażone w roletę lub żaluzję. Na biurku nie może zabraknąć lampy, która umożliwi komfortową pracę po zmroku. Wygodę pracy przy laptopie zapewni także dobrze wyprofilowane krzesło. Standardem jest dostęp do szybkiego i bezprzewodowego internetu. Dużym udogodnieniem będzie również wyposażenie pokoju biznesowego w czajnik elektryczny oraz zapas kawy i herbaty.